skip to Main Content

Vragen over:

OPnieuw!’s verhuurservice

  • Waarom zou ik kantoormeubilair huren?

Huren is een zeer handige oplossing, omdat:

– Het geen grote investering in één keer is.
– Het is een flexibele oplossing: het is mogelijk om eenvoudig af- en bij te schalen.
– We halen het kantoormeubilair gratis weer bij u op. Zonder extra kosten!

  • Wanneer is het huren van kantoormeubilair interessant?

– Voor het opvangen van langdurige levertijden van nieuw meubilair.
– Voor tijdelijke producten.
– Voor evenementen.
– Voor tijdelijke huisvesting.
– Indien flexibiliteit gewenst is.

  • Levert OPnieuw! in heel Nederland?

Ja! Wij leveren in heel Nederland en ook in heel België.

  • Wat is de staat van het meubilair?

Wij leveren producten die strenge controles hebben doorlopen, arbo-verantwoord zijn, als ergonomische oplossing dienen en die bovendien nieuw of zo goed als nieuw zijn. Wij garanderen dat u het gewenste meubilair in de gewenste staat krijgt.

  • Voor hoelang kan ik huren?

Dat ligt geheel aan wat u wenst! Het is bij OPnieuw! mogelijk om al vanaf één dag te huren.

  • Is het mogelijk om het gehuurde meubilair te kopen na de huurperiode?

Ja, dit is in overleg mogelijk.

  • Wenst u meer uitleg over huren bij OPnieuw! en hoe onze prijsberekening is?

Dan kunt u deze informatie hier vinden.

Gebruikt kantoormeubilair

  • Is het gebruikte meubilair nog goed?

Wij repareren, vervangen en/of herstofferen producten bij binnenkomst indien het product niet voldoet aan onze eisen. Wij leveren enkel meubilair dat streng gecontroleerd is en garanderen u een degelijk product.

  • Zit er garantie op gebruikt meubilair?

Wij bieden een garantie van 24 maanden voor gebruikt meubilair. Bij een technisch gebrek binnen de garantietermijn repareren we kosteloos of zorgen we voor een gelijkwaardig alternatief product. De garantie vervalt indien:

– Niet op de juiste manier gebruik van het product
– Gebroken of beschadigd door eigen toedoen

  • U heeft bepaalde wensen, alleen kunt u het niet vinden op onze website?

Wij kunnen veel bronnen aanspreken om tot het gewenste product te komen, bel ons of vul het contactformulier in en we streven ernaar uw gewenste product te vinden zonder dat u daar te veel moeite voor hoeft te doen. Geef uw wensen aan en wij zoeken het voor u uit.

Herstofferen bureaustoelen

  • Waarom moet ik mijn bureaustoelen herstofferen?
    De stoel gaat langer mee
    ✔ Nieuwe tintje aan de stoel te geven
    ✔ Duurzaam
    ✔ Nieuwe stof
    ✔ Kostenbesparend
  • Kunnen jullie grote aantallen stoelen herstofferen?

We kunnen tot wel 150 stoelen herstofferen binnen afzienbare tijd. We overleggen dan samen met u over het ophalen en sturen van de stoelen. Mochten er vervangende stoelen gewenst zijn, dan kunnen we dit ook faciliteren.

  • Ik wil mijn bureaustoelen laten herstofferen? Hoe doe ik dat?

Herstofferen is een unieke dienst en daarom is maatwerk vaak van toepassing. Geen enkel probleem, we leveren dit graag en door ons te bellen of een contactformulier in te vullen, kunnen we u vervolgens het maatwerk proces schetsen.

  • Halen en brengen jullie mijn stoelen?

Dat is uiteraard mogelijk, we overleggen graag over de gewenste ophaal- en leverdata.

  • Hoeveel kost het herstofferen van mijn bureaustoel?

Bij het aanvragen van een offerte schetsen we voor u het complete proces en schetsen wij de prijzen voor uw stoelen.

Opkoop kantoormeubilair

  • Doen jullie aan opkopen van kantoormeubilair?

Wij doen aan het opkopen van kantoormeubilair. Daarbij hanteren we een aantal punten qua opkoop. Lees er hier meer over.

Leveren

  • Hoe snel kunnen jullie leveren?

Wij kunnen leveren binnen 48 uur en voor 12.00 besteld kunnen we het de volgende dag nog leveren.

  • Leveren jullie op afspraak?

Graag leveren wij op het moment dat het u uitkomt. We maken daarom graag een afspraak over de levering om u volledig van dienst te kunnen zijn.

  • Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen, voor een aankoopbedrag onder de €500,- excl. BTW, een bezorgtarief van €15,- excl. BTW.

  • Monteren en huizen jullie ook in? Zo ja, wat zijn de kosten?

Wij kunnen monteren en inhuizen en rekenen daar inhuis- en montagekosten over. Mocht het aankoopbedrag hoger zijn dan €500,- excl., dan bent u vrij van dergelijke kosten.

  • Kan ik ook afhalen?

Het is mogelijk om af te halen. Dit is gratis. Door contact te leggen met ons kunnen we een afspraak inplannen met het afhalen van de producten.

Betalen

  • Hoe werkt betalen bij OPnieuw!?

Lees hier alles over betalen.

Retourneren

  • Hoe werkt retourneren bij OPnieuw!?

Lees hier alles over het retourneren.

Account

  • Moet ik een account aanmaken?

Nee dat is niet verplicht. Het aanmaken heeft wel de volgende voordelen:

– Bewaar uw gegevens
– Inzicht in uw bestelling

Staat je vraag er niet bij?

Stel je vraag hier.

Back To Top
×Close search
Zoeken