Onze werkwijze
Vanuit onze klanten worden circulaire projecten aangevraagd, waarbij wij refurbished meubilair kunnen inzetten. Hoe gaat een project in zijn werk? Wij zorgen ervoor dat er een gefaseerd plan wordt opgemaakt om het project uit te voeren, beginnend bij fase 0. Wij werken hierbij aan een circulaire economie, waarin sociale en ecologische winst centraal staan.
Fase 0 Inventarisatie en conceptontwerp
Met de informatie uit de inventarisatie maken we een ontwerptekeningen, plattegronden en 3D indelingstekeningen. Hierbij wordt tevens een begroting opgesteld van het toegepaste meubilair en begeleidingswerkzaamheden. In alle ontwerpen wordt rekening gehouden met de laatst geldende kantoorinrichtingsnormen.

Fase 1 Voorlopig ontwerp
Vanuit de inventarisatie in fase 0 wordt een conceptontwerp opgesteld. In fase 1 worden de ontwerptekeningen definitief gemaakt. Daarnaast worden de exacte inrichtingskosten opgesteld, de technische specificaties gemaakt, en de voorlopige planning opgesteld.
Fase 2 Inventarisatie en conceptontwerp
Nadat het conceptontwerp definitief gemaakt is, volgt een vervolgafspraak met de opdrachtgever en de projectleider. Hierbij wordt het definitieve ontwerp besproken en ondertekend. Daarnaast wordt er een definitieve planning en een plan van aanpak opgesteld. Het is belangrijk dat eventuele risico’s besproken zijn, en hiervoor wordt dan ook een risico-analyse gemaakt met beperkende maatregelen.
Naast het gesprek worden er in fase 2 ook werktekeningen gemaakt, er wordt maatwerk uitgevoerd, standaard meubilair wordt ingekocht en ook de uitvoering, inhuizing en oplevering gebeurt in fase 2. Tijdens het inrichten wordt overal naar gekeken, zodat de inrichting perfect past bij jouw werkomgeving!
Fase 3 Controle, acceptatie en evaluatie
Direct na oplevering, zal de eindoplevering worden beoordeeld. In de projectadministratie wordt aangetekend of het gehele project correct is opgeleverd. Na controle en acceptatie is een evaluatiemoment, waarbij de projectleider en opdrachtgever de gehele gang van zaken doornemen.
Dit heeft als doel te beoordelen of de verwachtingen zijn waargemaakt en de opdrachtgever volledig tevreden is.
Fase 4 Nazorg, service en onderhoud
Een opdracht is pas afgerond als de opdrachtgever tevreden is en als zijn verwachtingen zijn uitgekomen. Als er tijdens het gebruik problemen of storingen ontstaan, staat onze serviceafdeling voor je klaar. Wij streven naar een optimale bereikbaarheid en snelle opvolging van jouw vragen. De binnendienstmedewerker is het eerste aanspreekpunt voor alle dagelijkse zaken. Deze medewerker is altijd aanwezig en kan direct de nodige acties in gang zetten.
Projecten in beeld
Circulaire projectinrichting voor maatschappelijke huisvester Dynhus
De maatschappelijke huisvester Dynhus heeft haar locatie in Balk in de regio Zuidwest-Friesland verbouwd, en…
‘Moofpeople Vrouwenloge’ gerealiseerd voor SC Heerenveen-vrouwen
In het Abe Lenstra Stadion, thuisbasis van SC Heerenveen heeft OPNIEUW! de stadionloge van het…