Content voor Ingelogde Gebruikers

Ons maatwerk

We zorgen ervoor dat mensen met plezier naar hun werk gaan en er de hele dag (letterlijk) goed bijzitten, daarnaast denken we mee in de totale inrichting van projecten.

We leveren recyclebare maatwerk oplossingen voor het hele kantoor. Met onder andere stoelen, tafels en kasten die allemaal een tweede leven verdienen en feitelijk niet van nieuw te onderscheiden zijn. Door creatief naar materialen te kijken en hergebruik als criterium te stellen ontstaan vele nieuwe (maatwerk) producten. Wij hebben er plezier in en vinden steeds meer uit. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar onze circulaire verlichting of onze producten bestaande uit grondstoffen de afvalstroom. Al deze producten zijn ontstaan uit het idee dat restmateriaal waarde heeft en afval niet bestaat. Op die manier proberen we dagelijks een verrassende bijdrage aan de circulaire economie te leveren!

OPNIEUW! - van treeplank naar stoel

Projecten

Vanuit onze klanten worden circulaire projecten aangevraagd, waarbij wij refurbished meubilair kunnen inzetten. Hoe gaat een project in zijn werk? Wij zorgen ervoor dat er een gefaseerd plan wordt opgemaakt om het project uit te voeren, beginnend bij fase 0. Wij werken hierbij aan een circulaire economie, waarin sociale en ecologische winst centraal staan.

Fase 0 Inventarisatie en conceptontwerp

In fase 0 kom je in gesprek met een van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek wordt een inventarisatie gemaakt en een programma van eisen opgesteld, om te kijken wat de wensen en/ of behoeften zijn voor de ruimte(n). Eventueel bestaand meubilair dat al aanwezig is, kan een opknapbeurt krijgen door middel van revitalisatie. Daarnaast kunnen bestaande materialen hergebruikt worden voor ‘nieuw’ meubilair. Natuurlijk kan er ook worden ingericht met ons refurbished/ circulaire meubilair. Op deze manier werken we samen aan een circulaire inrichting!

Met de informatie uit de inventarisatie maken we een ontwerptekeningen, plattegronden en 3D indelingstekeningen. Hierbij wordt tevens een begroting opgesteld van het toegepaste meubilair en begeleidingswerkzaamheden. In alle ontwerpen wordt rekening gehouden met de laatst geldende kantoorinrichtingsnormen.

Fase 1 Voorlopig ontwerp

Vanuit de inventarisatie in fase 0 wordt een conceptontwerp opgesteld. In fase 1 worden de ontwerptekeningen definitief gemaakt. Daarnaast worden de exacte inrichtingskosten opgesteld, de technische specificaties gemaakt, en de voorlopige planning opgesteld.

Fase 2 Contractvorming en definitief ontwerp

Nadat het conceptontwerp definitief gemaakt is, volgt een vervolgafspraak met de opdrachtgever en de projectleider. Hierbij wordt het definitieve ontwerp besproken en ondertekend. Daarnaast wordt er een definitieve planning en een plan van aanpak opgesteld. Het is belangrijk dat eventuele risico’s besproken zijn, en hiervoor wordt dan ook een risico-analyse gemaakt met beperkende maatregelen.

Naast het gesprek worden er in fase 2 ook werktekeningen gemaakt, er wordt maatwerk uitgevoerd, standaard meubilair wordt ingekocht en ook de uitvoering, inhuizing en oplevering gebeurt in fase 2. Tijdens het inrichten wordt overal naar gekeken, zodat de inrichting perfect past bij jouw werkomgeving!

Fase 3 Controle, acceptatie en evaluatie

Direct na oplevering, zal de eindoplevering worden beoordeeld. In de projectadministratie wordt aangetekend of het gehele project correct is opgeleverd. Na controle en acceptatie is een evaluatiemoment, waarbij de projectleider en opdrachtgever de gehele gang van zaken doornemen.

Dit heeft als doel te beoordelen of de verwachtingen zijn waargemaakt en de opdrachtgever volledig tevreden is.

blank

blank

Fase 4 Nazorg, service en onderhoud

Een opdracht is pas afgerond als de opdrachtgever tevreden is en als zijn verwachtingen zijn uitgekomen. Als er tijdens het gebruik problemen of storingen ontstaan, staat onze serviceafdeling voor je klaar. Wij streven naar een optimale bereikbaarheid en snelle opvolging van jouw vragen. De binnendienstmedewerker is het eerste aanspreekpunt voor alle dagelijkse zaken. Deze medewerker is altijd aanwezig en kan direct de nodige acties in gang zetten.

Bekijk hier enkele voorbeelden van wie jou is voorgegaan!

Ben je geïnteresseerd in circulair maatwerk? Vraag dan de unieke circulaire gids aan!

Scroll naar boven
Zoeken