skip to Main Content

Hoe werkt de Revitalisatie service?

Wij voeren de volgende werkzaamheden uit:

  • Mechaniek en onderdelen controle
  • Functietest van de instelmogelijkheden
  • Eventueel vervangen van onderdelen
  • Eventueel aanpassen van onderdelen om aan de arbonormen te voldoen.

Waarom de OPnieuw! revitalisatie service?

We verlengen de levensduur van je meubilair door een nauwkeurige technische controle
Mogelijke aanpassingen aan je bureaustoel voor de arbo-normen
Hernieuwde fabrieksgarantie: 3 jaar, waarvan 1 jaar volledig (exclusief stoffeerdelen)

Op locatie

Bovenstaande werkzaamheden zullen worden uitgevoerd op locatie (= de plaats waar de stoelen in gebruik zijn) door gekwalificeerde en ervaren OPnieuw! servicemonteurs. Het tijdstip en de locatie binnen het gebouw waar de werkzaamheden uitgevoerd worden, wordt in overleg met de klant bepaald. De OPnieuw! servicemonteurs kunnen een aantal bureaustoelen meenemen bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Deze stoelen zullen ter overbrugging ingezet worden bij medewerkers waarvan de stoel gerevitaliseerd wordt. Op deze manier worden de medewerkers zo min mogelijk gestoord tijdens hun werk.

Bij OPnieuw!

Ook is het mogelijk de revitalisatie uit te voeren buiten de reguliere werktijden. De werkzaamheden kunnen ook uitgevoerd worden bij OPnieuw!  in de fabriek. Daarvoor worden de stoelen met de vrachtwagen opgehaald bij de klant en naar Buitenpost getransporteerd. Zo kunnen de werkzaamheden uitgevoerd worden zonder dat de klant hiervan hinder ondervindt.

Amin - Revitalisatieservice

Garantie

Na deze revitalisatiebeurt ontvangt de klant een nieuwe fabrieksgarantie. Deze garantiebepalingen bestaan uit 3 jaar garantie waarvan voor het eerste jaar een volledige garantie (incl. arbeid en voorrijkosten) geldt. De garantie is exclusief de stoffeerdelen. Op nieuw aangeschafte kussens uit het standaard OPnieuw! assortiment geldt uiteraard wel een garantie van 3 jaar.

Back To Top
×Close search
Zoeken