skip to Main Content

Kantoormeubilair huren en verhuren doen we samen!

Kantoormeubilair huren? Heb je tijdelijk kantoormeubilair nodig?  Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij hebben een groot huur assortiment, waardoor we snel kunnen handelen. Hierdoor zorgen we ervoor dat je vraag snel beantwoord kan worden. Bij het verhuren van kantoormeubilair kiezen we voor een duurzame insteek.

√ Ontzorgend
√ Binnen 24 uur leveren
√ 1 dag huren? Dat kan!
√ Van werkplekken tot vergaderzalen
√ Duurzaam huren bij OPnieuw!

Vrijblijvende offerte aanvragen

Waarom kantoormeubelverhuur?

Organiseer je een grote bijeenkomst? Of moet je levertijden overbruggen? Dan is huren de uitstekende oplossing. Wij leveren tijdelijk meubilair door heel Nederland. Wil je geen grote investering doen in duur kantoormeubilair? Ook dan is huren dé oplossing. Wees flexibel in uitbreiding en inkrimping van het meubilair. Een perfecte en flexibele oplossing voor drukke periodes, waarin je extra werknemers in dienst neemt. Een tijdelijke werkplek is via ons zo geregeld! Voor kantoormeubelverhuur ben je bij ons aan het goede adres.

Ruim assortiment kantoormeubilair

Ben je op zoek naar stoelen, bureautafels, kasten of ander kantoormeubilair. Wij kunnen je op je wenken bedienen. Zo doen we aan verhuur van stoelen en tafels met een ergonomische basis. Onze bureaustoelen zijn geschikt voor flexplekken omdat ze op een juiste ergonomische manier zijn in te stellen. Zo voorkom je klachten bij gebruikers. Verder bieden we de mogelijkheid voor het huren van vergaderstoelen en vergadertafels voor grote evenementen.

Voordelen van huren

– Huren is flexibel
– Voordelig een tijdelijke oplossing
– Goede kostenspreiding
– Snel gebracht en opgehaald
– Naar wens bepaald

Flexibiliteit van kantoormeubelhuur en flexwerkplekken

Binnen onze ergonomische filosofie bij de flexibiliteit van het huren van kantoormeubilair houden we rekening met de verschillen tussen mensen. We kiezen daarom voor verstelbare en instelbare kantoormeubelen, Arboverantwoord kantoormeubilair. Daarbij dient het tevens eenvoudig te zijn om het meubilair naar wens in te stellen, dit in het oogpunt van flexwerkplekken.

De huurcode van OPnieuw!

Huren is vaak een maatoplossing. De een heeft aan een bureaustoel genoeg, de ander heeft 40 tafels nodig. Tijdens het plannen van een evenement, vergadering of andere bijeenkomsten willen wij jou ontzorgen. We leveren door heel Nederland en België. Zo leveren we in de binnenstad van Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag of brengen we het kantoormeubilair op locatie in het buitenveld, geheel naar jouw wens. Binnen de verhuur van tafels en stoelen zijn er ongekend veel mogelijkheden en die kun je altijd bij ons kwijt. Stuur vrijblijvend een offerte en wij stellen alles in het werk om je wens uit te laten komen.

Klantverhaal kantoormeubilair huren

ReclameSjef heeft kantoormeubilair voor 1 dag gehuurd.

”Het meubilair zag er prima uit en werd zowel op tijd aangeleverd als opgehaald. De vergadering is als bijzonder prettig ervaren door de gebruikers.”

Uitleg over het huren bij OPnieuw!

In een aantal stappen komen we van je aanvraag tot het verhuur. Je aanvraag wordt behandeld en een voorstel wordt gedaan.

Stap 1: Een indicatie van de huurprijs is te vinden op de artikelpagina van het product (prijzen exclusief BTW).

Stap 2: Levering en plaatsing is naar wens te bespreken met ons.

Stap 3: Alles wordt voor je duidelijkheid besproken en op papier gezet.

Stap 4: Het kantoormeubilair wordt geplaatst.

Stap 5: Je geniet van het tijdelijke kantoormeubilair.

Stap 6: De facturatie van de bestelling wordt maandelijks gedaan.

Samen kun je meer dan alleen

Het kan zo zijn dat er vragen bij je opkomen met betrekking tot het huren. Het is daarom mogelijk om ons te alle tijde een bericht te sturen, vrijblijvend een offerte aan te vragen of ons te bellen via 088 240 00 72.

Back To Top
×Close search
Zoeken