skip to Main Content

Huren bij OPNIEUW!

Het is eenvoudig om bij ons kantoormeubilair te huren. We bieden kantoormeubilair aan voor een korte of langere periode. Bovendien leveren we door heel Nederland en daarmee wordt huren bij ons eenvoudig en laagdrempelig. Als je bijvoorbeeld geen grote investering doen in duur meubilair, dan is huren dé oplossing. Een perfecte en flexibele oplossing voor de drukkere perioden, waarin je bijvoorbeeld extra werknemers in dienst hebt. Een tijdelijke werkplek is via ons zo geregeld!

Voordelen van huren

  • Huren is flexibel
  • Voordelig een tijdelijke oplossing
  • Goede kostenspreiding
  • Snel gebracht en opgehaald
  • Naar wens bepaald

Uitleg over het huren bij OPNIEUW!

In een aantal stappen komen we van je aanvraag tot het verhuur. Je aanvraag wordt behandeld en een voorstel wordt gedaan.

Stap 1: Een indicatie van de huurprijs is te vinden op de artikelpagina van het product (prijzen exclusief BTW).

Stap 2: Levering en plaatsing is naar wens te bespreken met ons.

Stap 3: Alles wordt voor je duidelijkheid besproken en op papier gezet.

Stap 4: Het kantoormeubilair wordt geplaatst.

Stap 5: Je geniet van het tijdelijke kantoormeubilair. De facturatie van de bestelling wordt maandelijks gedaan.

Stap 6: De facturatie van de bestelling wordt maandelijks gedaan.

Samen kun je meer dan alleen

OPNIEUW! nodigt je uit om vrijblijvend contact met ons op te nemen en een gesprek aan te gaan over huren. We beschikken over een uitgebreid assortiment van kwalitatief hoogwaardig huurmeubilair. Bel 088 240 00 72 voor meer informatie of mail naar info@opnieuw.nl voor al uw informatie over kantoormeubelverhuur.

Back To Top
×Close search
Zoeken